mandag den 19. januar 2009

En tur i svømmehallen

Der bliver rykket grænser i denne tid for mit vedkommende, og jeg er virkelig kommet i gang med noget motion igen! :) I dag var det tid til et smut i svømmehallen til noget vandgymnastik. Pust og støn det var koldt at komme i, jeg frøs som en lille hund! Da vi først kom i gang blev jeg bidt af hunden – det er super sjovt og vi grinede højt! Man mærker ikke hvor hårdt det egentlig er, før man kommer op ad vandet! SKØNT

Filtpen og ecoline på kraftigt, dårligt, printerpapir!

Det var heldigvis ikke nødvendig med en badering, men kunne godt bruge en kørestol her til aften, kroppen er rigtig træt – men på den gode måde! :)

Nu venter en god kop kaffe...

6 kommentarer:

  1. Hej Helle !

    Nej hvor fedt at du går til vandgymnastik.....jeg går ikke selv men min mor gør og jeg har engang været med hende og det var virkelig hyggeligt og sjovt og meget anderledes end at tage i svømmehallen og svømme sig nogle baner.....nu går min mor på et hold med meget socialt anlagte mennesker, der taler meget sammen og hygger sig sammen....så jeg havde en god aften....og man bliver faktisk træt i kroppen selvom man ikke synes det umiddelbart er hårde øvelser, men som du nævner så mærker man det bagefter......dejlig tegning...

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med din streg.
    Tegningen minder mig "frygteligt" om mig selv... går til voksensvømning så jeg kender sagtens den fornemmelse af mega tung krop når den kommer oven vande ☺

    SvarSlet
  3. Jeg skal også igang med vandgymnastik og jeg behøver ikke en badering eller to for jeg har dem indbygget :-(

    SvarSlet
  4. Jeg ville ønske, at jeg var ligeså modig som du :)
    Jeg elsker at svømme, men nægter at vise mig med de alt for mange kilo jeg har fået de seneste år :(

    SvarSlet
  5. Hej Anita: Det siges også at være godt for ældre, folk med gigt eller f.eks skader og rygproblemer. Og så selvfølgelig overvægtige som jeg! :D Jeg håber de fortsætter holdet, for det er jeg blevet bidt a'! ;)

    Kate: Tak for dine fine ord! :) Det er ikke lige så sjovt at hoppe i en badedragt og i svømmehallen med alt for mange kilo på kroppen. Men det er SÅ lækkert! :)

    Shabby: Jeg har ikke mindre end 2 stk. baderinge omkring maven! :( Men vi håbe at vandgymnastikken kan hjælpe os lidt a med dem! ;)

    Helle K. Det er slet ikke sjovt at står der med alle sine kilos og i en lille badedragt, men jeg har taget en beslutning: "det må ikke være til hindring for de ting jeg rigtig gerne vil!" – og så må jeg jo bare hoppe i vandet hurtigst muligt, så maven kommer UNDER vandet! ;)

    SvarSlet
  6. Det er SÅ godt, Helle!:-D

    Hvis du så ser dig rundt i svømmehallen, hvem har så mannequinmål?

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)