søndag den 1. november 2009

Han fylder hele mit hjerte...

...og det er da virkelig noget jeg aldrig havde drømt om kunne overgå mig.
Ser jeg 10 år tilbage var jeg ikke engang sikker på at jeg skulle have børn og spædbørn har aldrig sagt mig spor... Nu står jeg midt i det og det fylder det hele. Der er ikke plads til andet og det skal der heller ikke være! :)

Jeg har ladet mig fortælle at tiden går stærk når man først får børn, men det er vidst en underdrivelse!? Kan slet ikke forstå hvor de 6 uger er blevet a' og tør slet ikke at tænke på hvor hurtigt tiden kan gå når først vi kommer på den anden side af jul. Derfor forsøger jeg at NYDE indimellem gråd, bleer og snot... Ihhh... Jeg elsker det, men for d... det er også hård kost! :)

6 kommentarer:

  1. Hvor jeg kender det. Han er skøn, nyd ham og moderrollen.

    SvarSlet
  2. Der er simpelthen intet som det; at blive forældre. Man tror det ikke, før man står i det, og så kan man stadig have svært ved at favne og begribe. Det bliver større, dybere, fyldigere...den bundløse kærlighed.

    SvarSlet
  3. Nårrh hvor SER han altså sød ud :):) Ja det ER nemlig hårdt også dér lige midt i lykken!!! ;)
    Der vil være dage man bander langt væk og dage hvor sommerfuglene basker rundt i maven af lykke :)

    SvarSlet
  4. Skøn og dejlig Magnus :)
    Nu sidder alle vi mødre og nikker - tiden går sindssygt hurtigt. - og jeg kender det du fortæller, indtil 1 år før jeg fik børn, skulle jeg bestemt aldrig have nogle ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er Magnus en dejlig skøn knægt - jeg sidder og krammer billedet....Tiden går nemlig alt for stærkt så husk at nyd det og når snot, gråd og manglende søvn fylder meget så husk: Øjeblikket kommer aldrig igen :-)

    SvarSlet
  6. Så hopper jeg med på din fine blog. Sikke en dejlig lille basse!!
    Hvor kan jeg bare følge dig. Jeg fødte min datter Edith den 25. sep og ja tiden FLYVER! Det går alt, alt, alt for hurtigt!
    Held og lykke med bleerne, snotten og baby-gråden, som gør så ondt i hjertet!

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)