mandag den 30. maj 2011

Der drosles ned på bloggen*

Jeg må sande at døgnet ikke har flere timer end det nu har, lige meget hvor meget jeg nu prøver at klemme, proppe og snige flere timer ind, så vil de 24 nu nok være det antal der nu er. Og derfor må man jo prioritere og vælge sine aktiviteter med omhu – og når der er MANGE ting som man brænder for, så er det virkelig en svær prøve! G : I : S : P
Men det gøres hele tiden og jeg må blive en sand mester en dag...
Nu til sagen – den er at jeg må neddrosle bloggen, den har mit hjerte nært, da jeg elsker at lave, vise og kigge... ELSKER alle de mennesker jeg er kommet i kontakt med, de projekter jeg igennem bloggen er blevet blandet ind i, og de opgaver nogle har været så søde at stille mig. Og bliv endelig ved med det... Det kan godt være jeg må give dig et nej, men det er kun fordi tiden ikke er til det, for lysten vil ALTID være der, til spændende, kreative og sjove opgaver. Jeg prioriterer opgaverne højere end bloggen – sådan er det i hvertfald lige nu.
Grunden er at jeg har fået mig et fast (drømme)job, og det er intet mindre end skønt! :) Jeg glæder mig til at komme under huden i virksomheden, få fingrene i det sjove og servicere der hvor jeg nu kan. :P
Jeg er allerede igang, og det er spændende. Som grafisk designer er det svært at få både de bedste kollegaer og de spændende opgaver på samme tid og sted – jeg har fået en rigtig god blanding af det hele, og jeg føler mig tryg og glad i de nye opgaver og rammer. Jo jo... Har da mine udfordringer -  synes bestemt ikke det er nemt, men jeg prøver og gør ALT hvad jeg kan! :)
Fremtiden her på bloggen? Tiden må vise mig hvad der skal ske med bloggen, men nedlagt bliver den IKKE – den eksisterer, og der vil komme indlæg, bare ikke så ofte. Der vil ikke blive delt så meget ud i form af Free Patterns, eller Download Of The Month. Men er du interesseret  i at få noget lavet fra min hånd, så skriv endelig til mig info@kreativeomgivelser.dk
Jeg er altid interesseret i at møde nye mennesker og blive blandet ind i sjove opgaver, så hold dig ikke tilbage! :)
Kommer til at savne jer –- at surfe rundt og læse, kigge og suge til mig af jeres dejlige indlæg, kommentarer og ikke mindst at blive inspireret og pirret og udfordret MAX – hold op hvor findes der mange kreative ildsjæle og hvor kan man bruge mange timer på at bare klikke og kigge. :) DET kommer jeg til at savne...

Vi ses derude... :)

7 kommentarer:

  1. Tillykke med drømmejobbet. Hvor er det dejligt for dig, så må vi jo bare tage til takke med nogle færre indlæg, og det gør jeg gerne , bare du ikke lukker :0))

    SvarSlet
  2. Hjertelig og kæmpestort tillykke med jobbet Helle, det er helt sikkert velfortjent. Håber du bliver rigtig glad for det. :o)
    kh fra fru friis

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med jobbet. Lyder til du er rigtig dejligt godt tilfreds :D

    Håber du stadig kigger forbi på både blog og Facebook.

    Knus og pøj pøj med det hele :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med jobbet, det er dejligt for dig.
    Og bare rolig, jeg kigger jævnligt forbi dig.

    SvarSlet
  5. Hej Helle
    Har du set, at din blog er nævnt i Hendes Verden i denne uge ? Måske skulle du drosle op for bloggen igen ;)
    knus fra Trine

    SvarSlet
  6. Tillykke med jobbet :)


    Sommerhilsen

    Kurt
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet
  7. Jeg har ændret min blog til, at kun inviterede kan læse den. Jeg vil meget gerne invitere dig, så hvis du stadig har lyst til at følge mig, vil du så ikke nok sende en mail på Marianne.helstrup@tdcadsl.dk
    Hilsen Marianne

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)