torsdag den 8. november 2012

Så er der julekort...

Traditionen tro har jeg fået lavet julekort, som du kan få fingrene i :)

Du kan få fingrene i årets julekort, ved at sende mig en mail på
info@kreativeomgivelser.dk
I mailen skal du opgive antal af sæt som du gerne vil bestille, dit navn og leveringsadresse.
Herefter modtager du en bekræftelse på at jeg har modtaget din ordre, og et kontonr. som du skal overføre pengene til. Når jeg har reg. betalingen sender jeg dine kort. (Så længe lager haves...)
OBS: Jeg render jo med et ret stor mave, hvor der ligger en lille pige, som jeg håber snart melder sin ankomst. Da det jo er ret uvist hvornår, beklager jeg på forhånd hvis ikke jeg får svaret på din mail inden for et døgn - men så er det fordi jeg sikkert lige er ved at få et lille menneske til verden. Håber du vil bære over med mig, jeg vil selvfølgelig få afsendt dine kort så hurtigt som muligt! :)

Motiverne på året julekort
Året julekort er med to meget forskellige motiver, som jeg håber appellerer til både børn og voksne. Jeg håber de to forelskede snemænd bringer varme her i juletiden og at den fantasifulde engel bringer glæde og mystik. 

Kortene er tegnet og farvelagt med akvarel og ecoline. Herefter har jeg scannet tegningerne ind, justeret lidt i farverne og sendt dem til tryk. BUM, færidg... :)

Har du spørgsmål til kortene eller bestilling, skal du ikke tøve med at skrive til mig på ovenstående mail.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)