lørdag den 24. september 2011

Flere gamle rammer, dennegang som maleri

Jeg har vidst ikke vist dette maleri før, det er vidst på tide... :) Jeg var så heldig at få en stak gamle malerier og rammer forærret, en ideen kom ud a det blå. I stakken var virkelig flot ramme, og hertil fik jeg opspændt et lærred og det passede perfekt sammen :) Rammen spraymalede jeg hvid, et fint og tyndt lag så revner, knaster mv. stadig var synlige. Her er så resultatet... :) Jeg er super glad for resultatet og ikke sidste gang jeg bruger ideen :)))

4 kommentarer:

  1. Sikke dog en super fed idé :) Det ser hamrende godt ud at selv rammen er udnyttet!!

    SvarSlet
  2. Hvor giver de en flot effekt! Må også rose din blog, hvor laver du mange fine ting...hopper på som fast læser og glæder mig til at følge med ;o)

    SvarSlet
  3. Sikken en god idé, det kan jeg godt lide

    SvarSlet
  4. Tusind tak Pia og Henny :))))

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)