lørdag den 31. december 2011

Der friteres kålrabi og I ønskes et godt nytår

Står i køkkenet og eksperimenterer - måske ikke lige til en sådan højtid at man burde kaste sig ud i noget nyt og lettere tvivlsomt. Men det gør jeg nu engang og er spændt på resultatet :)

Menuen er utraditionel og børnevenlig: Byg-selv-burgere med laks, kylling eller roastbeef... Desserten er uvis og forret er udskiftet med snacks :)

Vi bliver ikke mange - bare et lille hold a de aller bedste (i ved, dem man holder rigtig meget af) Der er flest børn og det kommer til at sætte sit præg på aftenen; stille og sjovt - håber jeg! :)

Hverdagen venter lige om hjørnet, efter en uge med familiehygge! <3 Og jeg har elsket hvert sekundt! Jeg tror hverdagen bliver bedre i 2012 end den har været i 2011! For jeg ser tilbage på et år med en masse uro, uheldigheder, og en masse a de ting vi ikke rigtig har indflydelse på, men godt kunne være foruden. Men er erfarringer rigere og tager det med mig mens jeg ser fremad... Glæder mig til 2012 med nytårsforsætterne og vil glemme alt om de dystre meldinger om jordens undergang... ;)

Nu burde jeg jo reflektere over året der gik her på bloggen, men der er ikke så meget at reflektere over - faktum er , at den ikke har udviklet sig synderligt eller budt på ret mange indlæg. Det bliver ikke anderledes i 2012, for der bliver ikke mere af den kostbare tid, at kunne bruge på det. Det er ærgerligt, men vil ikke lave indlæg for andres skyld end min egen :) Jeg vil stadig være glad for de henvendelser jeg løbende får, og opgaver der dukker op, det beriger mig, udfordrer mig og giver kulør på hverdagen! :)

Jeg vil ønske alle mine læsere, downloadere og forbipasserende et fantastisk nytår og en rigtig dejlig aften! :)

3 kommentarer:

Har du noget på hjertet? :)