søndag den 11. december 2011

Kageopsats af gamle tallerkner!

En hurtig DIY, så har du en kageopsats til julens guf på få min! :)
Jeg har set dette i et eller andet boligmagasin eller livsstilsbog og tænkte at det da var genialt om ikke lidt risikabelt - tænkte jo at det bare var stablet porcelæn... Meeeen ved et smut forbi en veninde, fandt jeg ud af at man kunne lime det sammen! Jøsses at jeg ikke havde tænkt på det :-/ Men så skal det jo prøves ikke!? ;)
Jeg har limet med Paverpol (skulpturlim) fordi det er det stærkeste lim jeg ejer og tror skisme at det holder :-)))) Det er ikke helt hærdet op endnu men indtil videre ser det lovende ud! :)

8 kommentarer:

  1. Kanon ide! Den er arkiveret ;-)

    K.H June

    SvarSlet
  2. super fed idé ....
    den skal helt sikker prøves :o)
    tak ♥
    kh

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se jeres kageopsatser!? :=

    SvarSlet
  4. Jeg elsker din ide, så får vi brugt både glas og gamle tallerkner.....eller vi kan gå på jagt i det lokale loppemarked.

    SvarSlet
  5. Total fin ide, den må bare prøves:-)
    Rigtig fin blog, med mange gode ideer.
    God december, hilsen Lene

    SvarSlet
  6. Ja jeg skal i hvertfald et smut på looperen i dag og se om de kunne have noget der kan bruges - måske til en julegave! :)

    SvarSlet
  7. Det er faktisk en kanon idé! Der findes endda en webshop, hvor de tilbyder at bore hullerne og få et dertil egnet stativ til platterne/tallerknerne. Man kan også selv blande og kombinere de gamle årgangsplatter til at lave en flot opsats.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet :) Det kunne da godt være man skulle prøve at lure det sted :)

      Slet

Har du noget på hjertet? :)