tirsdag den 29. december 2009

Nyt år - nyt år ti - ny kalender

Ikke bare et nyt år starter, vi tager hul på et helt år ti og ligger ét bag os. Der er sket meget for mig de sidste  10 år og højde punkterne har været da jeg mødte min mand, da vi blev gift og ikke mindst da vi her i sep. fik vores lille Magnus. :) Man kan ikke kalde det et højdepunkt da jeg mistede min far, det er jo nærmest det modsatte men stadig ét af de punkter som først dukker op når jeg ser på det år ti vi skal til at ligge bag os.
Jeg har været igennem den største sorg og det største lykke man kan forestille sig, og jeg glæder mig til de næste 10 år hvor  min mand og jeg skal opleve vores søn blive ældre, klogere og hvis muligt meget mere elskelig! :)
Det er også dette år ti, at jeg er blevet en del af blogverdenen, og det er jeg på godt og ondt. Der er en årsag til at min blog efterhånden er blevet mindre personlig - der er ikke så mange ord om mig, men lidt slipper der ud for at give mig til kende. Med de ting jeg laver følger der jo ofte en process, en historie en fremgang som jeg ikke vil ligge skjul på. Jeg synes der er kommet mange dejlige bloggere til de sidste par år, som danner en ny kreds af bloggere. Dejligt at opleve nye blogs med andet indhold, nogen som giver inspiration og ikke ligger skjul på deres kunnen og ikke mindst sætter pris på ros... Det har vi manglet! ;)

Jeg er som med så meget andet, kommet grusomt bagud med årets kalender... Den ER undervejs og vil blive Download Of The Month for Januar! :) Har endnu ikke besluttet om det bliver som desk-kalender eller hængekalender, måske beggedele!? Om ikke andet så er skitserne klar, nu skal de have farve og en tur gennem min mac. ;)



Hermed vil jeg ønske jer alle et lykkebringende blogår!

5 kommentarer:

  1. Og rigtig godt nytår til dig og din familie. Håber i kommer godt ind i det nye år(ti) :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig også. Jeg stemmer for hængekalenderen - sådan én mangler vi nemlig ;) Kh Caroline

    SvarSlet
  3. Også et rigitg godt blogår til dig Helle...og et godt nytår til din lille søde familie...man kan bare mærke glæden og lykken i dine indlæg....rigtig dejligt...

    SvarSlet
  4. I lige måde piger... :) Glæder mig til et nyt år her i blogland! :D
    Kom godt ind i det...

    Tror også det bliver en hænge kalender, aner ikke hvor jeg kan stille en desk-kalender :-S

    SvarSlet
  5. Taaak og i lige måde til jer :):)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)