torsdag den 10. marts 2011

EN HEMMELIG GIVE AWAY – i anledningen af...

...at en lang række kreationer er sat tilsalg på AMIO! :)

Jeg har været på "lageret" og rydet op, og har sat til salg. Så fandt jeg lidt papirsprint, kort, sjove ting og sager. Og det meste vil jeg lade være en hemmelighed, for lidt overraskelse skal der da være til modtageren... ;) Jeg vil dog afsløre at pakken bla. indeholder prints af forskellig størrelser, og mønstre. Der er lidt til enhver smag, og af en slags papir som kan bruges til både kort, scrap, klip og hvad man ellers har lyst at muntre sig med! :) Er du ikke den heldige vinder af denne GIVE AWAY, så kom forbi min BUTIK, her har jeg sat lidt papir og andet sjovt til salg. :)

Simpelt og enkelt... Skriv en kommentar under dette indlæg og lave et link fra din egen blog til denne GIVE AWAY! :) – du må også gerne linke fra din FACEBOOK-profil, og skriv gerne i din kommentar om du gør det ene eller andet! :) Opgiv et link til din blog, eller mailadresse, så jeg kan få fat i dig hvis du er den heldige vinder.

Jeg trækker en vinder FREDAG d. 18 marts!


62 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med - og jeg linker fra min blogs giveaway-fane: http://hjemmehosxenia.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Uhh.... Elsker hemmeligheder, så jeg er klart med :) Kig også ind til mig, måske du har lyst at være med i min give away :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne deltage. Linker fra sidebaren på min blog

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne være med. Jeg linker fra min Give-away side på min blog http://stellas-verden.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Yay... Den vil jeg være med på. Min mail er : minkage@ymail.com

    SvarSlet
  6. Hey det skal jeg da være med på. Jeg linker på min blog www.ballesbazaar.blogspot.com - krydser alt hvad jeg har.
    Jane

    SvarSlet
  7. Jeg vil da også være med - og linker fra min sidebar på bloggen: http://homemadebyquie.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. jeg deltager gerne :) og linker din blog på min blog

    SvarSlet
  9. Øj jeg vil mægtig gerne være med.. :-) Jeg har linket på min blog: http://slabadubadelle.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Er da helt klar, elsker overraskelser :) www.marhoeneglad.blogspot.com

    Linker fra min blog

    SvarSlet
  11. Nauhh hvor spændende..jeg stiller mig gerne i køen ;) og linker på min blog og min facebook.
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  12. Uh, jeg elsker hemmelige pakker :-)
    Jeg vil straks linke både på bloggen og på FB.

    SvarSlet
  13. Aaaj jeg elsker hemmelige pakker, så jeg vil gerne være med :) Jeg spreder dig på facebook!! :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med, linker fra min blog: nyddagen.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg har også lige lagt nogle ting ind på min amio og håber på at der er nogle, der kan lide dem så meget at de vil købe :)
    Jeg linker fra min blog.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  16. Os' mig: vs@cornelius-olsen.dk

    SvarSlet
  17. Hej Helle, Jeg er med på din finurlige give away - er altid lidt pjattet med din hitten på... og selv aktiv bruger af dine prints...

    SvarSlet
  18. jeg vil også gerne være med:)

    SvarSlet
  19. Oz mig :-) Jeg har lånt dit billede og lavet en lille annonce i venstre side af min blog: http://anja-finurligheder.blogspot.com/
    Venligst Anja

    SvarSlet
  20. Nu har jeg sladret på Facebook og sagt en smule her.

    Hav en rigtig god weekend :-)

    (moccanita-snabela-gmail-punktum-com)

    SvarSlet
  21. lækker præmie! den ville jeg gerne vinde :)
    har sat linket til din give away på min give away side på bloggen :)
    God weekend!

    SvarSlet
  22. Jeg er selvfølgelig også med i legen. Jeg linker til denne side på min blog. :-)

    SvarSlet
  23. Også jeg har omtalt dig ude på Facebook. Rigtig god weekend - vejret lægger da virkelig op til en fantastisk een af slagsen;-)
    karinhrkilde@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil rigtig gerne deltage men har ingen ide om hvordan jeg laver sådan et link på min blog til din give-away???

    Det lyder nemlig rigtig spændene :)

    SvarSlet
  25. Uhhh hemligheder. Spændende. Jeg er med og har linket på min blog :o)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  26. deltager meget gerne og har lagt link på min blog :)
    Hav en dejlig weekend
    KH Micha

    SvarSlet
  27. Jeg deltager rigtig gerne og linker gerne fra min blog ;0) Mvh Dorthe http://lumestidsfordriv.blogspot.com/

    SvarSlet
  28. Hold da helt op Helle.. Er viiiildt interesseret i at vinde denne pakke.. Det er jo som at være i himlen når man Scrapper med sådan nogle speciel lavede prints!! <3 <3

    Håber da jeg vinder hehe.

    Links links linsk :D

    http://thagaard-design.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. Hvor er det bare fint design!! Jeg er helt sikkert med :-)

    SvarSlet
  30. uhhh elsker hemmeligheder... og med de små glimt kan det kun blive lækkert :-)
    jeg linker på FB

    SvarSlet
  31. Jeg deltager også gerne, har linket til din blog i min sidebar :o)

    SvarSlet
  32. Fin side, sjovt med hemmelig give-away. Er ikke stærk i det med at linke. ;)

    SvarSlet
  33. Jeg vil rigtig gerne være med - har linket fra min give away side på min blog
    http://hyggetroldeogbulderbasser.blogspot.com/
    Kh Tina

    SvarSlet
  34. Juhu, hvor fint! Jeg vil mægtig gerne deltage!
    Mvh Maria fra
    http://hamsterperspektiv.blogspot.com/

    SvarSlet
  35. uhhh lyder super spændende. Det altid dejligt med en overraskelse... næsten hele 3 ting på en gang. ;-)

    mvh Kristiane ( http://pekabooh.blogspot.com/ )

    SvarSlet
  36. Spændende spændende :) Jeg skal da lige nå at være med!

    SvarSlet
  37. Juhuuuu hvor fint! Jeg linker til din give away fra min blog :D

    Mette

    SvarSlet
  38. Vil rigtig gerne være med jeg endnu ikke prøvet at linke men jeg vil forsøge.
    Fantast-fabrikken eva2049@gmail.com
    God dag til alle

    SvarSlet
  39. Huha huha, jeg vil meget gerne være med :)
    Venlig hilsen Karina http://livetsgang-karina.blogspot.com/

    SvarSlet
  40. uhh uhh ville blive så glad hvis det var mig der vandt er meget begejstret for dine designs og skal i gang med nogle projekter hvor alt af dit ville se fantastisk ud ... har linket på min blog
    http://gyldenbjerg.blogspot.com/

    SvarSlet
  41. Jeg er med! Lyder meget spændende :)

    SvarSlet
  42. Jeg er gerne med i din fine give away. Jeg linker fra min blog som er junopigenssysler.blogspot.com
    Krydser fingre :o)

    SvarSlet
  43. Hvor er det en fantastisk give away! Jeg vil rigtig gerne være med! Jeg har linket fra min blog!

    Venlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  44. Hej... jeg vil da også være med. Sådan en lækker gave kan man alrid bruge. Jeg linker gerne fra min blog.

    Hav en herlig dag/ Lone Margrethe

    SvarSlet
  45. Spændende :) skal da lige tjekke Amio selvom det kan være farligt :)
    Linker på min blog
    KH Heidi

    SvarSlet
  46. Jeg vil da gerne være med.

    SvarSlet
  47. Uh, det ser spændende ud.Jeg vil gerne være med og linker fra min blog :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  48. Jeg deltager gerne, 2 lodder herfra.

    SvarSlet
  49. ihhh hvor har du mange fine ting, jeg vil osse rigtig gerne deltage.
    kathrineL5@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg er også med :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  51. Iih, hvor fint!

    Jeg vil også gerne være ed, så jeg smider et link på min blog, http://mornord.blogspot.com/ :)

    - Sara

    SvarSlet
  52. Jeg har linket fra min blog så jeg vil gerne være med i kapløbet om denne skønne præmie.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  53. Hejsan.
    Jeg har smidt et link på min blog:

    http://noordinarycake.blogspot.com/

    Sikke en skøn giveaway du har lavet :-)

    SvarSlet
  54. Liiiige her på falderebet! Det bliver vist bare til en kommentar...
    Men rigtig dejlig give-away og blog!

    SvarSlet
  55. Ja da - smidder link på blog :-)

    SvarSlet
  56. Linker på FB :o)
    God weekend

    SvarSlet
  57. Sætter da lige et link på min Facebook-profil.

    SvarSlet
  58. Hejsa.. jeg vil gerne være med hvis det kan nåes.. og jeg linker på min blog :)

    SvarSlet
  59. Uh uh - jeg kan vist lige nå det. Sikke nogle lækre print:-) Jeg vil kaste mig ud i et link på min blog. Har godt nok aldrig prøvet det før, men en gang skal jo være den første.

    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  60. DEN er jeg totalt med på!!! Dine prints er bare for fede og geniale til scrap og kort.

    Jeg har skrevet et indlæg på bloggen og krydser nu bare fingre. :)

    http://anonym-scrapoman.blogspot.com/2011/03/nj-den-gad-jeg-godt-vinde.html

    SvarSlet
  61. har forresten lånt dine billeder til indlægget :) Håber det er ok?

    SvarSlet
  62. Ej, hvor fint ;-) Jeg håber, jeg bliver den heldige! Jeg har linket fra min blog ;-)

    Solskinshilsner,
    Maja

    http://connersnest.blogspot.com

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)