lørdag den 17. april 2010

Nyt på bloggen, nyt på www.

Jeg har rodet, og reageret VOLDSOMT! For nogen gange så kan man bare IKKE få tingene til at virke :-( eller de bliver ikke helt som man gerne vil.
Men indtil videre, så sker der en masse på www.kreativeomgivelser.dk, det er ikke helt fuldendt, og en eller anden trold mener at den ikke skal kunne vises på IE... P***...
Men kig endelig forbi alligevel... ;)
Blogger har jo gjort det muligt at ligge flere sider på... Weee... :P Det er noget vi kan lide. Så nu kommer der løbende sider op omkring mig og de ting jeg render og bedriver tiden med! :) På den måde vil jeg også forsøge at koble min hjemmeside og bloggen lidt mere sammen. Ikke at bloggen skal være en del af hjemmesiden el. omvendt, men der kommer flere links både den ene og anden vej. Nå – nok snak om det! :D
Indtil videre er der DIGI-ILLUTRATIONER, GRAFIKSJOV og MIG at finde ude til højre, til jer der lyst at komme et spadestik dybere! :)

GISP... Det er vidst længe siden jeg har skrevet så lang en smøre i et af mine indlæg?! :D

Andre som igang med at lave SIDER på deres blogger-blog? :)
RIGTIG GOD WEEKEND TIL JER ALLE! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)