tirsdag den 24. august 2010

Behance Network – lækkert, gennemført og spændende...

Det er sjældent at jeg anbefaler andre sider, networks, forums etc. (i hvertfald her på bloggen – det hører nærmere twitter til) men denne gang har jeg fundet noget jeg er SIKKER på, at jeg vil anvende i fremtiden. Jeg har nemlig lagt en profil hos Behance.net!
Så har du brug for et portfolie, et sted at blive inspireret, et netværk, så er det helt sikkert stedet... Kunne skrive en masse, men vil hellere at stedet taler for sig selv. ;)

2 kommentarer:

  1. Hei hei,
    tusen takk for flott tips, behance network er skjekket ut og jeg er dypt imponert! Dette er noe for meg.
    ELlers må jeg og få si at du har en super blogg som jeg følger med på. Elsker dine arbeider, du inspirerer!

    mvh Med et lekent sinn, fra OSlo

    SvarSlet
  2. Hej Helle...først må jeg sige at din blog er smuk og lækker at komme ind på...og tak for linket og anbefalingen..der er meget godt at surfe rundt i og blive inspireret af...og sikkert et godt sted at være på.....så tak for det....

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)