torsdag den 2. september 2010

At "blive brugt"...

Jeg synes det er sjovt at se hvad I bruger mønstrene og de andre downloads til, og ikke mindst er det en fantastisk følelse at ens ting bliver brugt til noget – og se dem i en helt anden situation.
Hanne har lavet kort og brugt et af mine mønstre, som helt sikkert også er et af de mest downloaded mønstre... Du kan se hvad hun har lavet HER! Jeg synes hun laver nogle rigtig fine kort! ;)

...i den lokale af slagsen har vores præst opfordret mig til et lille stykke tekst, og lavede en lille tegning til – kan jo ikke lade vær' med det! :D Dejligt at det kunne bruges og det blev taget rigtig godt imod! :))
Mens jeg nyder synet og den dejlige følelse af at "blive brugt" til noget, skriver jeg ansøgninger, og så lige lidt flere ansøgninger og idéerne til små og store projekter hober sig op i min skitsebog! :D HERLIGT!!!

4 kommentarer:

  1. Hej Helle.
    Tak for sidst, hvor var det fedt at idéudveksle med dig!
    Det er så superfint, det mønster. Øv fordi min printer er sparet væk til fordel for mere plads. Super held og lykke med den videre jobsøgning.
    Knus Christina

    SvarSlet
  2. Hej:)

    Jeg faldt tilfældigt over din blog, og hvor er den skøn! Jeg har straks meldt mig som fast læser! Kig gerne ind til mig også, hvis du har lyst:)

    KH
    Kat

    SvarSlet
  3. Det kan du tro jeg nok skal kat, og tusind tak for ordene! ;))

    SvarSlet
  4. jeg er også glad for de ting du laver og har allerede printet vimpelrækken ud, er så glad for den. TUSIND TAK!

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)