torsdag den 7. oktober 2010

FREE PATTERNS // En tur i genbrug

Jeg har været heldig i Folkekirksens Nødhjælp, der fandt jeg lunt til Magnus (der går liiige lidt inden han kan passe det) og hygge til mor! :D
Retrobølgen er jo over os, og jeg er ikke som sådan hoppet på vognen, men DETTE kunne jeg ikke stå for! :D

Og det giver jo anledning til inspiration. Så her får du lige et par downloads, men kun fordi jeg synes farverne passer til oktober! ;)



Håber der er nogle retro-elskere der kan bruge dem? :D

UPDATE: BEKLAGER VIRKELIG, MEN DER ER PROBLEMER MED PX-filerne. :(( Jeg undersøger sagen, men indtil videre er det KUN A4-filerne I kan downloade! :) 


7 kommentarer:

  1. Uha, jeg har det lissom dig med retrobølgen - måske jeg var for meget sovset ind i den første gang? Men sættet der er da super-cute! Netop, fordi det er et helt sæt!

    SvarSlet
  2. Hej, spændende side du har - jeg faldt lige over den (det fede ved blogland).
    PS. hvilken FN-butik var du så heldig at finde den skønne kande i?

    SvarSlet
  3. wauw sikke nogle skønne fund!

    SvarSlet
  4. Fluesvamp: I Hedensted! :D De havde en kande mere som var ret fed til sølle 15 kr. men tænkte at jeg har nok i én som jeg ikke ved hvad skal, andet end se godt ud! ;D

    SvarSlet
  5. ihh hvor er du heldig at finde en cathrine holm kande så god en pris!

    SvarSlet
  6. Very interesting. Both are really amazing but the orange retro really fits me. Thanks!

    SvarSlet
  7. ih hvor er de fine, glæder mig sådan til jeg lære at lave mit eget papir :) tak fordi du deler:)

    Kh Sara

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)