søndag den 19. december 2010

Mangler du til- og frakort her på falderebet?

Så har jeg samlet de sidste 3 års kort, som du frit kan downloade og bruge til julens pakker! :)
Dette er 2010 design – det gik hurtigt men er SUPER glad for det mønster jeg kom frem til, med muligheder for sjove farvekombinationer! :) Måske de kan bruges?
Sidste år lavede jeg disse meget spraglede kort, som gør sig yderst godt på rent hvidt gavepapir og mange forskellige bånd i matchende farver.
Frister de? Så kan de downloades HER.
Så går vi endnu et år tilbage, hvor jeg lavede til- frakort som er temmelig børnevenlige. De skal på nogle af mine gaver, og er sikker på at de bringer smil frem på et par kageglade børn! :)
Skal tilbage til min nissehue – den er snart færdig... weee...
Rigtig glædelig 4. søndag i advent! :)

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine allesammen.
    Måske skal jeg forsøge mig,- jeg har ellers en svaghed for selvklæbende mærker. De falder jo ikke sådan af:)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)