torsdag den 10. februar 2011

Hjemmelavede gaver til en lille kok

Vi har været til fødselsdag, og det var ved intet mindre end fremtidens MESTERKOK – det er jeg sikker på! :)) Derfor skulle han have lidt kreativiteter til sit lille køkken.


Jeg lavede følgende:
Grydelapper – strikkede og med hæklet kant.
Forklæde – Egen model (håber den passer ham) og med en lille kokkehue som pynt
Æggemad – En idé herfra blogland. Men fandt ingen opskrift, så måtte selv i gang med at prøve mig frem. Inde i rugbrødet er et stykke hårdt plast, så den kan "stå selv" :)) Æggeskiverne er syet fast, men næste gang vil jeg lave med velcro, så der kan skiftes mellem rullepølse, spegepøle og måske leverpostej (hvordan jeg så end får det hæklet.. hmmmm....)
Menukort – Tegnet og sat op på bedste vis og lamineret, så det kan holde til de små hænder. Vil med tiden tegne små tegninger af retterne, det er mere børnevenligt end tekst.
Dankort – Selvfølgelig... HI HI... Også lamineret...

Jeg glæder mig i hvertfald til at få en god menu i hans restaurant! :))

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare GENIALT!!! :D
    Fed fed FED idé!!!

    SvarSlet
  2. Genialt. Hvor er det bare fedt! Han er en heldig lille dreng :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  3. Super super fantastisk!!!!! Godt gået

    SvarSlet
  4. Du er bare utrolig flink og kreativ. Jeg fryder meg!

    SvarSlet
  5. Sikke da en fantastisk gave
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  6. ej hvor fedt!!
    super fint, håber han blev glad for det.

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)