fredag den 2. september 2011

Origami Penguin

Jeg har en søn der er helt pjattet med dyr – og en helt speciel én a slagsen :) Og det inspirerede mig til at lave et pingvintema til hans fødselsdag... ja ja I KNOW... Der er 21 dage til og jeg har afsløret det hele, men det går jo nok! ;)
 

Og de der har været så modige at scanne QR i min sidebar, har også lagt mærke til min pingvin-origami-begejstring... :) Dette er en ret simpel model, og kan laves af de fleste! :)

Så nu er starten på pingvin-produktionen gået igang.. HEP! :) Og rigtig god dag til dig...

1 kommentar:

  1. Å hvor er de fine. Min ældste har også altid elsket Pingviner. Da hun var lille så hun igen og igen en videnskabelig film om pingviner og det grænsede til det pinlige når den lille unge i zoo remsede alt muligt af sig om pingvines blodomløb. Folk så på mig med foragelse fordi jeg sådan tvangsfodrede min treårige med fakta.....

    Nu er hun 12 og stadigt vild med pingviner.

    God fødselsdag når I når så langt.

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)