søndag den 9. oktober 2011

Smykker og tryk på AMIO

Fandt tiden, lysten og inspirationen til at komme videre. Et eksperiment er blevet til mit helt eget, og de sorte ringe har fået en varm velkomst. Nu kan du blive ejer af en ReCycle Ring på AMIO.
Ringene er lavet af bølgepap, som jeg har formet og leget med, så det danner en sjov, simpel og enkel ring. Derefter har jeg limet, lakeret, farvet og efterbehandlet ringen, så formen for alvor kommer frem og ikke mindst, så forsvinder bølgepappen og frem kommer en fin form til fingeren. :) Pappet er pga. efterbehandlingen blevet meget hårdt (næsten som sten, eller kreamik) og vandafvisende.

Hvis du vil have fingrene i én af de 4 ringe, så besøg butikken HER!
 
Har læge haft et ønske om at bruge mine tegninger, mønstre og prints til smykker. Og fandt for længe siden løsningen. HAPPY ME! Indtil videre er det blevet til disse 3 fine halskæder som også er til slag på AMIO! :)

Sidst men ikke mindst har jeg sat et par eksemplarer af mine dybtryk!

God fornøjelse og dejlig søndag til jer alle! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)