søndag den 27. november 2011

Nissen Pusnus er landet

Ahhh.... Så kom dagen! Har hørt blæstens larm i nat, og på nissen Pusnus som landede i nat. Synes hans fodtrin var tungere end de andre år, men det kan være, at grøden er ved at sætte sig lidt godt på maven ;)
I går blev der julet i det lille hjem - med hjælp fra min mor og en glad juledreng, gik det stærkt med at få pynten op og dekorationerne lavet :) Billeder af det lille julehjem kommer... ;)

Nå men som nævnt landede vores husnisse i nat, og jeg har glædet mig til at hilse på ham. Jeg har nemlig noget som jeg skal spørge ham om - jeg venter i spænding på en bog: "Gnomes" af Poortvliet og Huygen. En fantastisk bog (hvis man er til nisser) som en kollega var så sød at vise mig. Så nu har jeg selv bestilt en version af "den store nissebog" og mon ikke det kunne være interessant for Pusnus at få et kig i bogen?! ;)

Er jeres nisse landet? ;)

God rigtig dejlig 1. søndag i advent

2 kommentarer:

  1. Den nisse, der skal lande i indskolingen, hvor jeg arbejder, er ved at finde på små finurligheder til hver dag. Men han kommer først på torsdag:)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)