søndag den 20. november 2011

Begynder at dufte...

Jul!
I sidste uge, havde vi en vigtig fødselsdag som skulle fejres - det har vi hvert år og hvert år er det efter den dato, at jeg kan begynde at mærke julemåneden nærme sig :)
Det er en ret speciel duft af hygge og lidt mere hygge... Det der begreb vi kender alt for godt, og hører os danskere specielt til :)
Jeg har i år begyndt på en julekurv, hvor jeg ligger de små projekter i, som jeg gerne vil have lavet, eller er i gang med. :) Indtil videre er der ikke så mange ting; kryppespil som ikke blev færdig sidste år (glæder mig til at få gang i det lille projekt igen) Så er der opskrift på chai-sirup fundet frem, et juletræ skal laves af farestrålende papir og så skal træet i år have en ny stjerne! :) Ahhh... Nu må det godt snart blive december!

4 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig kurv :) Jeg har en forfærdelig trang til at bage julekager i dag, og det aller mest pga. duften :)

    SvarSlet
  2. Åh ja... Julekager :)
    Jeg har ikke gjort så meget i det, men det kunne være at man skulle forsøge sig :)

    SvarSlet
  3. Jeg har lige været i gang med at downloade flere af dine mønstre! De er så fine og jeg glæder mig til at bruge dem!
    Tak fordi du deler så gavmildt ud!
    Dejlig december til dig!

    SvarSlet
  4. Inger Lise: Det var da så lidt ;) Jeg er bare glad for at de bliver brugt :)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)