lørdag den 21. januar 2012

Jeg anbefaler til de mindste

Når man er ejer en IPhone eller IPad, finder man hurtig ud a at, man ikke kan have det i fred.... :) Vi har i hvertfald en 2årig i huset, som styrer touch bedre end jeg selv gør, og elsker at kigge mor over skuldren - for at diktere hvad hun nu skal gøre på den dresens skærm ;)
Og a alle apps jeg har fundet og han har fået lov at lege med, tror jeg at CIRKELINE bliver det største hit og moderen er glad - for den er gratis! :)
Universet er fuldstændig som fra "dengang i ved nok" og gennemført. Der er spil, musik, tegneopgaver mv. gemt og både mor og søn er underholdt af Ingolf og Frederiks sjove kommentarer :)
Så er du den heldige ejer af "noget smart" så tag' lige et kig på den app ;)

2 kommentarer:

  1. Så er den hentet - tak for fif!!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Den skal jeg vise til min vuggestue . Tak .

    Mvh Kirsten

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)