lørdag den 7. januar 2012

Reflektioner...


Som så ofte før, så går tankerne omkring bloggen og dens væsen... Tror det er årets start, noget nye skal begynde og gammelt afvikles (måske)! Som tidligere hentydet, så forbliver bloggen her som den har været det sidste års tid... Stille og med få men (synes jeg selv) gode og relevante indlæg, som jeg også ser, stadig er populære i hits! :) Derfor giver det alt mening for mig at bibeholde denne blog, som jeg holder så meget af! Men måske under et andet domæne... :) Mere herom hvis det bliver aktuelt! :)
Fortsætterne er der få af, men mens jeg har siddet her i aften og lagt sidste hånd på K A L E N D E R E N for 2012, så vil jeg forsøge at genoptage DOWNLOAD OF THE MONTH, for det er så godt for mig, at "presse" mig selv til at tænke nyt og få det lavet, og ikke mindst de tilbagemeldinger som det giver. :) "ROS – det er djævlen som hvisker i dit øre" har jeg lige hørt Michael Falch sige i hans TRÆKRUTER, som ligger tilgængelig som lydbog! :)
Jeg håber at I venter spændt på kalenderen, som er udkommet på Facebook og i morgen også her på bloggen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)