søndag den 12. februar 2012

Fastelavns klipperier

Det er lige om lidt, og mange er jo nok i gang med kreative tanker, nål og tråd, for at lave udklædning til de mindste!? :) Mig selv inklusiv!
Men i år skal jeg prøve noget, som jeg ikke har gjort siden jeg var barn. Nemlig mit eget, hjemmerørte fastelavnsris :) Og jeg er kun lige begyndt... Kunne ikke vente med at dele disse klipperier med jer, som skal hænge på riset. Arket består af en kat med lang funny hale, (fuldstændig som jeg husker den fra jeg var barn, dog med et Helle-touch) og to masker, lige til at printe og klippe...
På side 1 er der selve motivet og bag på tilhørende mønster, så du enten kan printe på begge sider, eller bare bruge mønsteret til andet sjov og ballade! :)

Du kan hente filen lige

Og så vil jeg lige dele et lille link med jer... Tænkte nemlig at det kunne være sjovt med en lille origami-tønde på riset, men kunne ikke finde en HOW-TO. I min søgen fandt jeg i stedet en anden fin lille ting, hvor man kan gemme overraskelser.

RIGTIG GOD FORNØJELSE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)