onsdag den 27. juni 2012

Tænk at her er så stille...


Men jeg lever stadig :)
Livet fylder, og det er med job, graviditet og familielivet...
Jeg lever og ånder, og den kreative spire ligger lidt latent lige pt. Det betyder ikke at der ikke bliver produceret, men ikke i det format som jeg tidligere har gjort. Så derfor også langt mellem disse indlæg! :)
Desværre mister jeg sikkert nogen i svinget, men er også sikker på at de og nye vender tilbage, når KreativeOmgivelser genopstår :D

Overvejer at omlægge bloggen til at blive en "hverdags-blog" hvor I alle får et indblik i min hverdag, med børn, mand, hus, have, job og alt det andet spændende som livet byder på – godt som skidt!


Jeg har før gjort det – uden succes vil jeg så sige. Det kræver nemlig en lidt hård hud at byde folket ind i de private rammer, som det er dele hverdagen med gud og hver mand...



Så stem... Kunne du tænke dig at få et indblik i min hverdag, eller er du ligeglad med hvordan min aftensmad er sat sammen, hvordan jeg takler mine børn eller hvilke problemer der kan være, i at nå det hele?? :) Find afstemning i min sidebar og hjælp mig med at finde bloggens form i fremtiden... :)

1 kommentar:

  1. Hejsa
    Skøn blog du har. Jeg har lige meldt mig som læser hos dig.

    Jeg kommer helt sikkert til at bruge mange af dine så flotte mønstre, hvor har jeg dog manglet en blog som din. Jeg vil glæde mig til at læse mere om dig bag bloggen. Se hvad jeg har brugt dit fine Lotus print til her :
    http://pustetrolden.blogspot.dk/2012/07/lotus-pa-dase.html
    Knus Mette

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)