mandag den 16. marts 2009

Dagen i dag....

...er startet lidt øv... Måtte ringe mig syg pga. hovedpine og i det hele taget er jeg super træt...! Det har sine naturlige årsager, og jeg passer på mig selv og tager den derfor i dag med ro... :)

Dagen startede med lidt hæklerier. Noget gammelt er fundet frem – nu skal det være færdigt, og jeg pønser på et børne-/babytæppe! :D
En tur gennem huset gav anledning til at rydde køkkenet, og en tur gennem haven!
Krydderureterne i køkkenet sukker efter at komme i højbedetsjord... Men det må vente lidt endnu! Det spirer i højbedet... Kan overhovedet ikke huske hvad det er som dukker op af jorden! :)I det hele taget pipler det frem i jorden rund om huset! Jeg elsker det...
Smukke farver – blive jo helt forårskuller... ;)
Og i går fik jeg arrangeret lidt ved fordøren så den nu er klar til påske og forår!

Nu håber jeg hovedet snart blive bedre, vil så gerne få lidt ud af dagen...

6 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, Helle!

    Dine billeder er lige til at blive i rigtig godt humør af. For mig, der sidder i et betonhus lige nu, lyser de op og minder mig om naturen udenfor :-)

    SvarSlet
  2. Hej Helle!
    God bedring, hos mig titter solen lige igennem, håber den også gør det hos dig.
    Hilsen Margith

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring!
    Her pibler det også frem, jeg får øje på noget nyt, hver gang, jeg tager en tur i haven - skønt!

    SvarSlet
  4. Tak skal du have Madame! Må indrømme at jeg også trives bedst her ude hvor der er luft og grønt! ;)

    Desværre fik vi ikke solen at se i dag Margith – men det var mildt og dejligt! :)

    Annette: Ja man kan blive noget så overrasket i denne tid... SKØNT! :D

    SvarSlet
  5. Du har da fået det bedste ud af din morgen/formiddag, dit stakkels hoved taget i betragtning :o)
    En rask lille fotosafari af den skønneste slags.
    Håber, du har fået det meget bedre.
    Kh. Susanne

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)