torsdag den 26. marts 2009

Her er lidt stille...

Men det er kun gode tegn... For arbejdet kalder, og det er sjovt og spændende!
Den kommende weekend er der tilmed en lille udstilling, og besøg af min søde kusine... Jeg nyder det i fulde drag og suger til mig. Det skal jeg når tiderne er gode! :)
Når der er tid, bliver der hæklet en smule og i dag fik jeg fat i en bog spræng fylft med
inspiration og opskrifter! Lige noget til middelaldertøjet...
Har en masse projekter igang, mon nogen af dem nogensiden bliver færdig?? ;)

I aften ryder vi op og gør klar til weekenden, som venter lige om hjørnet!

Rigtig god aften og weekend til jer alle skønne bloggere!

3 kommentarer:

  1. Tak i lige måde. :)
    Sådan er det - man lever sit liv og har travlt med det...

    SvarSlet
  2. Sådan er det... ;)
    Rigtig god weekend til jer begge! :)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)