fredag den 27. marts 2009

Der er kun én ting at sige..... WEEKEND!!!

Efter en effektiv og god uge, er det tiltrængt!

Jeg elsker fredag... Der er en helt bestemt stemning i mig, og weekenden er lang og virker uendelig. Tid til at gøre alt det jeg ikke får gjort i hverdagen, men som aldrig bliver til noget i weekenderne heller! ;) Jeg skal være sammen med min elskede husbond, der skal hygges og krammes. Min kusine er her helt til søndag, og godt nok skal vi også være effektive, men HYGGE bliver kodeordet... Måske også lidt tøsesnak!!! ;)

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god weekend og ikke mindst fredag... :)

3 kommentarer:

  1. Du har helt ret: Fredag er nemlig lig med hygge og guf og samtidig tanken om 2 dejlige fridage foran sig. SKØNT! :-)
    Jeg har det på samme måde!

    Kig gerne ind på min nye blog
    http://www.herhosmig.blogspot.com

    SvarSlet
  2. spændende med ny blog! ;)
    - må hellere smutte derind med det samme! :D God lørdag! ;)

    SvarSlet
  3. Helt enig med deg... fredager er deilige!

    Kos deg masse..
    klem

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)