søndag den 12. april 2009

Inspirerende påske...

For et godt stykke tid siden fandt jeg i Kunstavisen et par inspirerende kunstnere. Det er først nu de er kommet frem i lyset og bevistheden!
Der er dømt påskefarver for John M. Armleder, men det har sikkert ikke været hensigten da denne figur blev til. Billedet er for mig lidt FOR enkelt og stille til mig, men det minder mig om en blogger, som elsker cirkler og mønstre... Måske formen her kan inspirere?!? :)


Et billede i en helt anden vejgøft, er "Ancient No." som er malet af Ida Andersen Lang. Her er der kunst for alle pengene, og ikke mindst håndværk. Jeg vil meget gerne på udstilling med denne kunstner, for jeg er overbevist om at her virkelig er oplevelser at hente. Udfra det ringe tryk i avisen, ser teknikken ud til at være i top, og den stramme tegnede stil er brudt af bløde akvarelfarver der løber på lærredet! F L O T... På hendes hjemmeside findes flere af hendes sensuelle billeder og der er i øjeblikket udstilling i Skanderborg!


1 kommentar:

  1. LÆKKERT påskedesign! Der er knald på farverne og jeg eeelsker det. Som sædvanligt ;-)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)