onsdag den 26. august 2009

Det er SÅ moderne...

Det kan vel ikke komme bag på nogen at halstørklæder er blevet IN!? :) Det er i alle farver former og størrelser, men jeg har nu forelsket mig i de gode gamle partisaner-tørklæder, piftet op med hæklerier, perler og ponpon'er! Jeg er bare ikke villig til at give 400 kr for et halstørklæde! (Kald mig bare nærig.. HI HI)
Så må man jo selv i gang...

Tørklædet fandt jeg i Søstrene Grene til 50 kr. og her har jeg hæklet en ordentlig stak blomster og lavet kvaster i samme nuancer, som herefter er hæklet på tørklædet!
Det er jo sådan set kun fantasien som sætter grænserne, for hvad man kan komme på tørklædet... :)

6 kommentarer:

  1. ha ha rigtig godt gået!
    det er jo vanvittigt at give så meget når man kan lave et unika tørklæde med det man allerede har !

    SvarSlet
  2. Præcis... Og så lige i de farver og former som man gerne vil have!

    Fortryder helt at jeg ikke købte 2 halstørklæder! :)

    SvarSlet
  3. Ej,hvor er du smart.
    Super idee, TAK !!

    Yt.

    SvarSlet
  4. Det må da også være sjovere at lave dem selv, som du kan Helle.

    Jeg har også set, at partisantørklæderne er blevet moderne igen - de var alle vegne i Frederiksværk, da jeg var ude at kigge lidt i dag, endda i helsekosten :-)

    SvarSlet
  5. Aaaii jeg har bare haft et billede på nethinden hele dagen, af sådanne tørklæder, fordi du nævnte det på facebook :D Jeg må igang må jeg. Jeg har dog kun et sort tørkldæe. Men så må der mange kulørte ting på! ;)

    SvarSlet
  6. Tak skal I have... Jeg vil da lige nævne at det tog mig et par timer en aften for at lave dimserne at sætte på. NEMT NEMT!!! :)

    Tina; sådan et tørklæde har jeg også i hovedet, jeg fortryder at jeg ikke købte et tørklæde mere, vil helt vildt gerne lave et med kvaster i alle mulige farver! :) Lilla, gul osv. Jeg skal på tørklædejagt! ;) HI HI

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)