fredag den 14. maj 2010

Flere HAMA-creationer...

Jeg har leget, hygget mig og været temmelig flittig. Der er nemlig lavet HAMA i lange baner! :)
Det er ved at været noget tid siden jeg havde gang i øreringene, men de har rumsteret i min lille hjerne siden. Nu er der gået masseproduktion i den, og armbånd er der kommet til! :)

Det er noget som børnene kan være med til! Man skal bare sørge for at perlerne ikke smeltes for hårdt sammen – ellers kan det være svært at få snor igennem. Lukning er bare en klassisk knyttet lukning!




Så blev der også en ring til sættet... Jeg er egentlig ikke til sæt, men nu når man er i gang! ;)

Til de tålmodige og ihærdige, så tror jeg at man kunne få et rigtigt fedt og cool FLUENET til sommerdøren ud af disse HAMA-blomster! :P Jeg tror ikke jeg har mod på at lave SÅ mange blomster i HAMA, men vil da elske hvis der var én af jer andre der har?! :)
Rigtig god fornøjelse... :))

4 kommentarer:

  1. Sikke en smuk og inspirerende blog du har!
    Melder mig straks som fast læser og ønsker dig samtidog en rigtig dejlig weekend!
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Hej Catrine. Tusind tak! :)) Dejligt at få endnu en fast læser og en glad kommentar! ;)
    Også rigtig god weekend til dig og dine! :)

    SvarSlet
  3. Dejligt! Endnu en ting jeg kan lave med alle mine Hama perler... Var løbet lidt tør for ideeer ;)

    SvarSlet
  4. Jeg er meget forelsket til Hama perler, selvom jeg har ikke lavet perler siden jeg var barn.
    Vivi Fra Qaqortoq

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)