fredag den 18. juni 2010

Bliver vidst snart nød til at rydde op og starte forfra! G I S P

Der er sket en del med blogger og deres tilgang til design på ens blog. Og nu kan jeg efterhånden INTET ændre på dem simpel måde og bliver nød til at gøre helt små ændringer i HTML-delen og det er noget riiiiigtig møj. For jeg er ikke en haj til HTML, men en glad amatør som fifler sig frem og skal prøve tingene 100 gange inden det virker! :(( Så det tager laaaaaang tid! ØV! Jeg er rigtig glad for min blog og designet på den. Men vil gerne lave lidt ændringer...
What to do...? What to do...? What to do...?Jeg har forsøgt at teste en skabelon fra blogger HER, det er den skabelon der ligger tættest på det jeg gerne vil, og alligevel er der sååå mange ændringer der skal gøres! Jeg læner mig op ad DENNE blog, som har været til STOR hjælp for mit nuværende design... Og det bliver også der jeg skal have genopfrisket... Åhhh... orker det snart ikke, og orker ikke rodet på bloggen mens det står på! Tænk hvis mit elskede design bare ikke vil blive sådan én gang mere?! Så mange tanker... Så mange tanker... Så mange tanker...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)