mandag den 10. januar 2011

... det er sådan noget som sker!

Jeg kan være glad for at det ikke er en kalender som skulle i trykken! :S Men havde det været det, så var der flere end mig som havde gået den igennem og jeg havde gået den igennem 20 gange mere end det pt er tilfældet. For jeg er omhyggelig, mest fordi jeg ville være hunde angst for at der kom en fejl i en tryksag til mange monetos... GISP! Det har heldigvis ikke været ofte at en fejl har sneget sig ind i mine tryksager, men et par stykker kan desværre nævnes, vi er jo kun mennesker! ;)
Det FEDE er at i dette tilfælde er det "bare" at rette fejlen og smide en ny PDF på mediafire og bede jer der ønsker en korrekt angivet pinse om at downloade én gang til. – i håbet om at det er begrænset hvor mange som har nået at bruge 12 stk. ark i deres printer, for ikke at nævne farve!?!??! :S YAIKS!!! :S
...vi er bare mennesker....vi er bare mennesker....vi er bare mennesker....vi er bare mennesker....
Så skynd dig at downloade kalenderen (igen)! ;)
>>HER<<
Undskyld ulejligheden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)