onsdag den 4. maj 2011

Billige lege-køkken-ting-løsninger...

Man kan købe sig fattig i kedelige, underlige legetøjs-køkkenting... I DON'T LIKE! Her hjemme gemmer vi sjove emballager, genkendelige bøtter, kasser, æsker mv. og det fungerer bare suuuper...




En af Magnus' yndlings: En bøtte som der har været dekorationssukker-dimser i, er blevet fyldt med perler, og limet godt fast, så ikke vi har perler i hele huset og Magnus' mund ;)) Her hjemme hedder den en pist pist... :)
 
 
En madkasse er et MUST i et køkken...

Til sidst bliver jeg simpelthen nød til at vise de fine fisk som bliver serveret i Magnus' køkken... :)
Brilleting har tegnet og designet fisk, som er blevet til spændende og kreative tekstiler. :) Hun fik lidt hjælp fra nogle af mine mønstre. Synes det er nogle sjove og virkelig søde fisk... Det er næsten synd at spise dem! ;))

2 kommentarer:

  1. Super god idé! Jeg vil dog også slå et slag for nogle super søde cupcakes og kager i porcelæn man netop nu kan købe i søstrene grene til en 7-krone eller deromkring. De er også et hit herhjemme når vi leger te-selskab :-) Hvis jeg kunne hækle så fint som du, ville jeg dog også foretrække de hjemmegjorte :D

    SvarSlet
  2. Hehe ... sad lige og læste interesseret med på dit indlæg (som dagplejer med få (eller ingen!) legetøjspenge er det jo med at være kreativ) og der var sør'me fiskene! Er glad for at stoffet har fået nyt liv hos dig :-)
    Ha' en superlækker dag, og håber at vi ses i weekenden?!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)