tirsdag den 25. september 2012

Livet set fra en IPhone

Tiden går og den går ret hurtig hvis du spørger mig :) Lige om lidt går jeg først på lidt ferie og derefter barsel... Det er en underlig følelse, ret blandet, for jeg GLÆDER MIG, men kommer til at savne de dejlige kollegaer jeg er så heldig at have :)
Den seneste tid har vi haft en hel del hygge, lidt snot og hoste, og så har der været tid til at lave dejligt mad mm. Det er vi gode til syns' jeg :) Det er min iPhone som er blevet lagret med disse hyggestunder... :)

2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok hyggelidt ud, årstiden byder også på indendørs hygge.

    Mona

    SvarSlet
  2. hej. fed blog :)
    Hvordan har du lavet dine illustrationer til "grafik, rodekassen osv."? Jeg er meget interesseret i om jeg kan lave en blog med mit eget præg?

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)