mandag den 14. juni 2010

FREE PATTERNS Et par nye til lamperne...

Jeg skal bruge noget mønstret papir til et par lamper jeg er ved at lave. Meeeenn... Det skal være THE HELLE-WAY, så gik i gang med at lave nye mønstre. Det er sjovt... Ren og skær leg og fortsætter til jeg synes den er lige i skabet. Ofte i et par forskellige farveskalaer, og denne gang blev det til dette mønster med 2 forskellige udtryk. Jeg er i tvivl om hvilken jeg bruger og der skal fremstilles endnu et mønster til lampe no.2 Glææææder mig allerede til jeg igen lige får 1/2 time til at lege i! :D


Du kan selvfølgelig downloade disse mønstre, kvit og frit...


Og HER kan du læse om FREE PATTERNS, hvad de kan bruges til og hvordan!
Selvfølgelig skal jeg nok vise frem, tegne og fortælle om de lamper jeg er ved at lave... :)

  




1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud, Helle. Så jeg tror lige jeg vil følge lidt med...:-)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)