onsdag den 14. juli 2010

En BRUNCH-tegning...


... og den er brugt til en invitation, som bliver sendt i morgen! :) Selvfølgelig er der også inviteret via Facebook, men en god gammeldaws "maskinskrevet" invitation skal der også til! ;) Maskinen hedder MAC og programmet Illustrator CS4... LYKKE ...



Lidt om blogning og min blog:
Jeg elsker stregerne, teknikken og stilen... :) Nu funderer jeg bare over bloggen, Wordpress eller blive hos Blogger?! Skal jeg ændre lidt, eller lave den STORE make-over?! Hvad skal indholdet være?
Hvad er der tid til og hvad er der lyst til – vel nogle af de overvejelser som MANGE andre bloggere a' og til gør sig?
Måske også fordi jeg har fået en ret interessant forespørgsel!? :D Vi får se... ;)) Én ting er sikkert; jeg overvejer IKKE (som jeg ellers før har gjort) at nedlægge bloggeriet, for jeg får SÅ meget ud af det! :)


3 kommentarer:

  1. Hej Helle.
    Pyyyh et kort øjeblik troede jeg du ville nedlægge bloggeriet..... Men åndede da lettet op, heldigvis.
    Jeg elsker din blog som den. Skøn Helle stil hvor din "ånd" lyser langt ud af skærmen.
    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Helle - jeg vil varmt anbefale Wordpress. Det bruger jeg - hvor jeg har lavet mit eget tema i Artister samt på eget domæne.

    SvarSlet
  3. NEJ NEJ NEJ... Ikke nedlægge - omlægge! ;) HI HI... Jeg tror heller ikke det bliver den store redesign jeg vil ud i, men lidt forenkling tror jeg der skal til! :))

    Nu har jeg bøøøøvlet med at få wordpress installeret på min MAC - det er ikke sådan lige til! :( Jeg bruger MAMP og aner ikke hvordan det virker endnu! Der kommer til at gå lang tid med det, desværre!

    Måske jeg kan få lige hjælp fra jer wordpressere? :D

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)