onsdag den 9. marts 2011

En blogger har lavet lækkert stof //FREE PATTERNS

Jeg har et hænge-parti... For i længere tid har jeg haft en lyst til at lave et lille indlæg om et lille projekt der har været her i blogland, og et skønt et af slagsen, og kom i tanker om det da jeg modtog det skønne FISKESTOF ;))
Jeg er pave stolt, for når nogen kan lide det jeg laver, og dermed videreudvikler på det, ja så bliver jeg da rigtig stolt... Ville I ikke blive det? KIRKESJOV bad mig hjælpe med lidt design til hendes blog, og efter lidt snak, skriveri og tanker frem og til bage, fik jeg lavet noget rigtig retro-guf til en kretaiv Q :)
Mine evner til at programmere og tilpasse blogdesign i HTML rækker ikke så langt – det er noget som jeg leger lidt med hist og her og prøver mig frem. Men En header, lidt ikoner mv. det er sjovt og spændende at lege med, og jeg ved præcis hvad jeg gør. Så opgaven var lige til, og resultatet er jeg rigtig glad for. – håber selvfølgelig også at Kirkesjov stadig er tosset med de mange retromønstre!? ;))

Efter det lille projekt, får Mette lavet stof i lange baner, og med ikoner af min hånd, super service fra Spoonflower og hjælp fra Brilleting, får Mette lavet lækkert STOF.
Hos Spoonflower kan du købe stoffet!!! :)

3 kommentarer:

  1. Nemlig - og nu er det prøvet af for første gang!! Se min nye nøglesnor med dine mønstre. Fedt!!

    Kh. Mette

    Og skal nok sende en "smagsprøve" til dig!

    SvarSlet
  2. Det er et rigtigt flot banner du har fået kreeret. Det ser ski godt ud. :)

    SvarSlet
  3. Suuuper fed Mette... sælger du til markedet? :))

    Catarina: TARK!!! ;))

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)