lørdag den 17. marts 2012

Elsker fed grafik - også da jeg var barn

I aften viser de Dick Tracy på DRHD og jeg kom i tanker om, at jeg som barn havde den på bog. Husker; at jeg lokkede min forældre til, at give mig de 2 bøger fra en bogklub, og jeg anede ikke hvem DT var, men var sikker på at det måtte være en fed bog, udfra omslaget at dømme :) Jeg var ingen læsehest, men bøgerne MÅTTE jeg eje :)) Fik aldrig læst dem, altså udover det første kapitel, den fangede mig ikke... :-/ Jeg har stadig ikke læst bøgerne, men elsker stadig coveret til historien. Opfatter i dag at det er lavet i Cartoon-stilen, men da jeg var barn, var det farverne og den stramme opsætning og enkeltheden, som jeg synes var rigtig lækker - og det er det stadig! :)
Filmen fanger mig heller ikke... Sådan er jeg bare! :)
Ps: Køber stadig bøger fordi de de er flotte, cool, inspirerende eller anderledes - uden at læse dem... Læsehest bliver jeg aldrig!
Men lydbøger er sagen, elsker serien "Jordens Søjler" og æder det råt! :)
Virkelig god underholdning når man kører bil! ;)
Hører du lydbøger?

4 kommentarer:

  1. Sjovt sådan kan jeg osse have det. Man kan blive helt betaget af en forside på en bog der bare tiltaler en. Nu er jeg faktisk lidt af en læsehest, men det er ikke alt der falder i min smag alligevel flot cover eller ej, men jeg tror at der findes bøger til alle om man så kan lide at høre eller læse dem.

    SvarSlet
  2. HIhi vet hva du snakker om. Fint innlegg! Ønsker deg en deilig helg!

    SvarSlet
  3. Høre masser af lydbøger, når bilen sluger km efter km, eller hvis jeg ikke kan sove, prøver ofte at "anmelde" dem på min blog ...
    Nu har jeg fået MP4 afspiller, og downloaded min første bøg i dag, så nu kan jeg også (snart) slå græs med en god bog ...

    SvarSlet
  4. Det Lyder som en god ide at slå græs med en god bog. Godt at man kan gøre flere ting samtidigt

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)