lørdag den 24. marts 2012

Påskerier

Så kom påskepynten op, og med en dreng på 2,5 er der ikke grænser for hvilke kreativiteter der fremkommer her i huset :) Pensler, lim og andre sjove ting står fremme og jeg bliver overrasket gang på gang, hvilken tålmodighed en lille dreng kan have, for ikke at snakke om evnerne :)
Håber I alle er kommet i påskehumør og tager børnene med i den kreative leg :)
Her følger en række billeder fra den forgangene uge, som bla. består af nogle fine, men halvfærdige æg af vatrondeller (opskrift fra "Førstehjælp til fantasien" af Tina Dalbøge. - var så heldig at vinde bogen i en Give Away)

2 kommentarer:

  1. Skønt med hjemmelavet påske pynt. Det er faktisk mange år siden jeg sidst har pyntet op, men blev da lige ret så inspireret :-) Det er jo om at bruge de højtider vi har jo.
    Knus Maria

    SvarSlet
  2. Tak fordi du være læser på min blog - jeg har også meldt mig ind her ; )

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)